Zmlúvne podmienky:

 

Objednávka tovaru: Pri správne vytvorenej objednávke Vám vždy na Váš email musí prísť rekapitulácia objednaného tovaru s číslom objednávky.

Dodacia lehota:

Tovar zasielame prostredníctvom slovenskej pošty, alebo kurierom GLS. Tovar Vám bude odoslaný obvykle do 1-2 pracovných dní cez Slovenskú poštu, pri  objednávke došlej do 13 hod. cez kuriérnu službu GLS zásielku odošleme ešte v ten istý deň a doručenie je obvykle na druhý deň.
Pokiaľ požadovaný tovar nie je k dispozícií, alebo sa počas tejto doby vyskytnú nepredvídané problémy, budeme Vás informovať na kontaktnú adresu resp. telefónne číslo uvedené pri objednávke, alebo formou emailu.

Všetky uvádzné ceny sú konečné. Nie sme platitelia DPH.

Kupujúci môže stornovať vytvorenú objednávku do 12 hodín od jej vytvorenia bez storno poplatku.

 

Registrácia je bezplatná a k ničomu Vás neviaže.

Prepravné, balné a platobné podmienky:

Tovar zašleme na dobierku cez Slovenskú poštu, riadne zabalený , platíte až pri preberaní balíka. K cene tovaru pripočítame prepravné v závislosti od jeho hmotnosti a hodnoty. Cez Slovenskú poštu je účtovaná dobierka s poisteným balíkom 4,5EUR . Za tovar doručovaný kuriérom na dobierku (expresnou službou kuriér GLS) zaplatíte prepravné  4,5EUR,pri platbe vopred na účet 3,5€. Spolu s tovarom je doručená faktúra slúži, ako záručný list a dodací list.

Dodanie tovaru prostredníctvom pošty je do 2 pracovných dní od expedícii z nášho skladu. Doručenie prostredníctvom GLS je do 1 pracovného dňa od expedície z nášho skladu.

Odstúpenie od zmluvy

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z.  do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy, pokiaľ pre konkrétny výrobok nebude táto lehota zo strany predávajúceho jednostranne predĺžená. Pre uplatnenie tohto práva je potrebné písomné odstúpenie doručiť osobne na adrese sídla v uvedenej lehote alebo najneskôr v posledný deň lehoty toto odstúpenie podať na poštovú prepravu.
Výrobok nám zašlite poštou alebo osobne doručte, na adresu: Košťál Jaroslav Vavrečka 303,02901 Námestovo. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme. Ak tovar zasielate odporúčame ho zaslať doporučene a ako poistenú zásielku.

Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru, alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu.

V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám pošleme poštovou poukážkou, prípadne bankovým prevodom, pokiaľ ho vo vrátenej zásielke uvediete do 15 dní od odstúpenia od zmluvy. Do zásielky je potrebné napísať, že žiadate o vrátenie sumy za tovar.
Upozornenie:

Nie je možné odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo určený osobitne pre jedného spotrebiteľa.

Nevyzdvihnutá zásielka:

Pokial si od nás objednáte tovar a Vy odmietnete tovar prebrať na pošte, alebo u kuriérnej služby spôsobujete nám škodu za poštovné, kuriérne služby.

Cena za odoslanie poisteného balíka na dobierku cez Slovenskú poštu je od ca. 4,50€  (záleží na váhe a velkosti zásielky) papierová krabica ca. od 0,40€ (záleží na váhe a velkosti zásielky), záslanie Vami nevyzdvihnutého balíka z Vašej pošty stojí dalších 2,10€ za vrátenie zásielky späť na našu adresu. Cena spolu je min. 7,10€, ktorú od Vás budeme žiadať preplatenie poštovných nákladov (v sume nieje započítaná práca za administratívne práce a baliace práce).
Pokial  si z nejakého dôvodu objednaný tovar  už neželáte, prosím dajte nám čím skôr do mailu vedieť, že objednávku chcete stornovať, pokial nieje ešte odoslaný, nakolko nám pošta už za odoslanú zásielku zaplatenú čiastku za poštovné nevráti.
 
Reklamácie:

Vyššie  uvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný, alebo poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutné uviesť druh poškodenia a dôvod reklamácie do zásielky.
Pokial sa stane, že set sa skladá z viacerých častí, stačí pokial nám na reklamáciu zašlete iba vadný kus, je zbytočné demontovať  a nám zasielať fungujúci tovar.  
Eshop Ledxenony.sk zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby predanej veci. Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomne oznámil chyby, ktoré tovar má resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom (napr. na opravu veci, výmenu veci).

Ak ide o chybu, ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol užívať ako bezchybný, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru. Eshop Ledxenony nezodpovedá za chyby tovaru, na ktorý bola poskytnutá zľava a kupujúci bol pri predaji na chybu upozornený.

Škody vzniknuté počas dopravy:

Eshop Ledxenony.sk zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy k Vám.

Záruka:

Na nami zasielaný tovar poskytujeme 2-ročnú záruku na výrobné chyby. V tomto prípade slúži faktúra zároveň, ako doklad o záručnej lehote. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar od kuriéra.
Pokial ste od nás dostali informačný mail "VAŠA OBJEDNÁVKA BOLA ODOSLANÁ" a nebola doručená v termíne do ca. 3-4 dní, napíšte, alebo zavolajte nám, dáme Vám číslo podacieho lístka, aby ste si následne podla neho mohli balík na pošte dohladať.
Žiadny balík sa nám za celú dobu našej činnosti nestratil, čas od času sa však stane, že Vám z pošty zabudnú dať oznámenie o obdržaní balíka.

Reklamačný poriadok

1.Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

a. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho z odpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).

b. „Predávajúci“ je obchodná spoločnosť Jaroslav Košťál Vavrečka 303,02901 Námestovo,  IČO41965159,DIČ 1039369463 

„Kupujúci“ je subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe Tovaru.

2. Záručné podmienky

a.. Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je Tovar Kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevzať a spísať s dopravcom zápis o poškodení obalu. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.

Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru kupujúcim, používanie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, neodborné zaobchádzanie, zanedbanie starostlivosti o tovar, neodbornú montáž, nesprávnu manipuláciu a používanie tovaru, nesprávne ošetrovanie tovaru, neodbornú inštaláciu. Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká aj v prípade neodbornej montáže, neodborného uvedenia tovaru do prevádzky, neodbornej manipulácii s tovarom alebo akéhokoľvek neodborného zásahu do tovaru počas záručnej doby inou ako oprávnenou osobou. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky podľa predchádzajúceho bodu bezplatné.

c. Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom.

 

V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.

3. Vybavenie reklamácie

a. Reklamácia sa uplatňuje doručením tovaru na sídlo predajcu.

b. V prípade, že Kupujúci využije svoje právo a vyžaduje odstránenie poruchy Tovaru opravou a v záručnom liste je pre účely záručných opráv Tovaru určený iný subjekt ako Predajca, ktorého miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade Predávajúceho alebo v mieste pre Kupujúceho bližšom, uplatní Kupujúci právo na záručnú opravu u subjektu uvedeného v záručnom liste.

c. V prípade, že nie je možné uplatniť záručnú opravu u iného subjektu ako u predajcu, zaistí záručnú opravu predajca. Predajca v deň prijatia reklamácie vystaví kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru, v ktorom presne označí vady tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení reklamácie predajca informuje kupujúceho formou dohodnutou s kupujúcim.

d. Ďalej je Kupujúci oprávnený vyžadovať záručnú opravu v autorizovaných servisných strediskách, ktorých zoznam je priložený v dokumentácii k Tovaru, prípadne ich oznámi Predávajúci na požiadanie Kupujúcemu prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

e. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní od doručenia zásielky. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru za nový, ale ten istý druh
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

f. V situácii, keď je Tovar potrebné zaslať Predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná Kupujúci tak, aby bol Tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý Tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu krehkého Tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.

g. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom na adresu sídla spoločnosti, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa. Odporúčame vám zasielaný tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme.

h. Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

i. Servisné stredisko po riadnom vybavení reklamácie vyzve Kupujúceho telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom dohodnutým s Kupujúcim k prevzatiu opraveného Tovaru a reklamačného protokolu, resp. bude po vzájomnej dohode tovar spolu s reklamačným protokolom doručený Kupujúcemu formou doporučenej zásielky.

j. Pri akejkoľvek návšteve servisného technika u Kupujúceho je potrebné, aby bol vyhotovený protokol o zistených poruchách a forme ich odstránenia. Bez takéhoto protokolu nie je návšteva servisného technika braná do úvahy.

k. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornej manipulácii s Tovarom.

4. Záverečné ustanovenia

a. V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo doporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.

b. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1.1.2013.

V prípade, že si želáte tovar reklamovať, kontaktujte nás.

Záruka

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba sa riadi záručnýmmi podmienkami výrobcu v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.

Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.

V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar.

Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.

 

Ďakujeme.

Ochrana osobných údajov:

  1. Kupujúci vyhlasuje, že svoje osobné údaje poskytuje dobrovoľne pre korektné plnenie objednávky.
  2. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že neposkytne osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, a zároveň okrem prípadov vyplývajúcich z týchto všeobecných obchodných podmienok
  3. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že poskytnuté osobné údaje spracováva výhradne v súlade so zákonom 122/2013 Zb. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  4. Kupujúci má právo kedykoľvek bezplatne požiadať predávajúceho, aby jeho osobné údaje vymazal z databázy.